دانشگاه جدید من ..
وبلاگ دانشجویان کارشناسی نرم افزار
اطلاع رسانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : قاسم عباسی

سلام دوستان

ضمن آرزوی موفقیت برای همه دوستان

من در مقطع کارشناسی ارشد گرایش نرم افزار در دانشگاه آزاد  واحد علوم و تحقیقات اصفهان قبول شدم ...

دوستان در صورت قبولی .. اطلاع بدند تا سایر دوستان از موفقیت ایشان مطلع شوند ...

---  در ضمن آقای حامد شفیعی هم در دانشگاه آزاد نجف آباد پذیرفته شده اند (گرایش نرم افزار)



نظرات شما عزیزان:

حامد شفیعی
ساعت19:56---23 شهريور 1393
سلام به شما دوستان بنده هم به نوبه ی خودم تبریک عرض می کنم به همه ی کسانی که مقطع کارشناسی ارشد قبول شده اند
بنده هم دانشگاه آزاد نجف آباد قبول شدم آرزوی موفقیت می کنم برای همه ی دوستان عزیز
پاسخ: ممنون و سپاس حامد عزیز


امیر
ساعت15:32---23 شهريور 1393

سلام - موفق باشی


پاسخ: سلام امیرجان ممنون شما هم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید